Sponsor mogelijkheden

• Het geven van een maandelijkse of jaarlijkse donatie
  • IBAN: NL22TRIO0254730663, t.n.v. Stichting Matarr Gaye, Dordrecht
  • Het sponseren van een specifiek kind, zie tabblad sponsering,
  1.     Een kleuterschool (kindergarten) leerling € 50 per jaar
  2.     Een lagere school (lower basic school) leerling €50 per jaar
  3.     Een middelbare school (upper basic school) leerling € 75 per jaar
  4.     Een middelbare school (secondary senior school) leerling  € 200 per jaar
  5.     Volwassen onderwijs (Adult Education) leerling € 200 per jaar
  6.     Beroepsonderwijs is afhankelijk van de opleiding leerling, gemiddeld € 350 per jaar
  7.     Dagelijkse medicijnen voor Senegalese jongen Bademba Sow € 800 per jaar
  8.
  •     Het geven van een incidentele bijdrage
  •     Ook bijdragen in natura zoals rugzakken, schoolbehoeften zijn welkom
  •     De kosten per leerling zijn inclusief school uniform, schoenen, school lunches en eventueel vervoer

Periodieke gift / Incidentele gift

Een periodieke gift is zowel voor u als voor de stichting belastingtechnisch aantrekkelijk, omdat onze stichting een  ANBI status heeft. (ANBI = Algemeen Nut Beogende Instellingen). Periodieke giften zijn tegenwoordig zonder tussenkomst van vastlegging bij een notaris geheel aftrekbaar. Er geldt geen drempel en geen maximumbedrag voor periodieke giften.

Incidentele giften zijn ook aftrekbaar, maar hier geldt een drempel en een maximum: het drempelbedrag voor gewone giften is 1% van uw drempelinkomen met een minimum van € 60, wat u meer hebt betaald dan dit drempelbedrag, mag u aftrekken. Het drempelinkomen is het totaal van uw inkomsten en aftrekposten in box 1, 2 en 3, maar zonder uw persoonsgebonden aftrek.
U mag niet meer aftrekken aan gewone giften dan het maximum: 10% van uw drempelinkomen.

Het regelen van een periodieke gift:

Wij sturen u graag een formulier toe (in 2-voud), waarmee u een periodieke gift kunt regelen.
Wanneer u even een briefje naar Stichting Matarr Gaye, Voorstraat 221, 3311EP Dordrecht stuurt of een mailtje aan jhvmeurs@xs4all.nl , of vschootenm@hotmail.com,  zenden wij u per omgaande de benodigde formulieren.                                                                                                                   ==============================================================

1.

Stichting Matarr Gaye
Voorstraat 221,
Dordrecht HOLLAND
3311EP

IBAN: NL22TRIO0254730663, t.n.v. Stichting Matarr Gaye, Dordrecht

© 2016 Alle rechten voorbehouden.

Mogelijk gemaakt door Webnode